7 nejčastějších dotazů pro podporu Zoner Photo Studia
Při vydání aktualizace, ale i kdykoli jindy se nás uživatelé dotazují na situace nebo nastavení programu Zoner Photo Studia, se kterými si neví rady. Na co se nejčastěji ptají a jak jim naše oddělení technické podpory pomáhá? Sepsali jsme pro vás sedm nejčastějších dotazů, se kterými se setkáváme. Možná i vy jste si někdy kladli podobné otázky, přečtěte si, jak řešit tyto problémy, nebo kde řešení najít.
Pokud nenajdete odpovědi zde, zkuste se kouknout na stránky podpory ZPS X. Tak jdeme na to.
1. Nemohu otevřít RAW / Mám problém s otevíráním RAWů
Pokud váš fotoaparát není v seznamu Podporovaných fotoaparátů, zkontrolujte, zda máte nainstalovanou aktuální verzi DNG convertoru a je správně propojen a nastaven v ZPS X. O tom jak na to, si můžete přečíst v našem článku.
2. Proč můj RAW vypadá ve Vyvolat jinak než na fotoaparátu nebo ve Správci.
Na displeji fotoaparátu se zobrazuje JPG, který je běžně ještě vylepšený přímo fotoaparátem.
RAW jsou surová data přímo ze snímače fotoaparátu.
Ve Správci z důvodu rychlosti ZPS X pracuje s JPG a po přepnutí do modulu Vyvolat načte RAW, jehož finální podoba zpravidla ne úplně odpovídá korespondujícímu JPG.
Více informací najdete například v našem článku o rozdílném zobrazení barev RAW a JPEG.
3. Zapomněl jsem heslo ke svému Zoner Účtu
Nové heslo si vygenerujete pomocí volby Zapomněli jste heslo? v přihlašovacím dialogu.
Po zadání svého emailu obdržíte do mailového schránky link na vytvoření nového hesla.
Zkontrolujte také vaši Spam složku, zda se sem tento email nezatoulal.
4. Nemohu dohledat licenční číslo na mé ZPS X
Licenční číslo není třeba, licenci máte přiřazenou na Zoner Účtu, stačí se přihlásit správným Zoner Účtem pro aktivaci licencovaného ZPS X.
5. Jak nainstalovat mé licencované ZPS X na novém počítači a přenést si nastavení programu a knihovnu klíčových slov?
Stačí na novém počítači nainstalovat program pomocí instalačního souboru ze stránek Zoner.cz či vašeho zoner účtu a při prvním spuštění se přihlásit vašim Zoner Účtem.
Nastavení programu lze exportovat/importovat v sekci Možnosti – Všeobecné – Uložit/Načíst nastavení.
Strukturu klíčových slov Katalogu lze exportovat/importovat v sekci Možnosti – Informace – Uložit/Načíst Klíčová slova.
6. Lze editor ZPS X spustit i na MACu?
V současné chvíli je ZPS X dostupné pouze pro Windows.
Verzi pro MAC plánujeme, prozatím je možné spustit ZPS X na MACu pomocí virtualizace.
7. Jak nejlépe získat pomoc s technickým problémem?
Prvně si potvrďte, že máte aktuální verzi ZPS X. V programu symbol otazníku v pravém horním rohu – Ověřit aktuální verzi, a nejlépe i všechny aktualizace Windows, a restartujte počítač.
Pokud váš fotoaparát není na seznamu Podporovaných fotoaparátů, potvrďte si, že máte aktuální verzi DNG converteru (pokud se problém týká RAWů).
Pokud se problém stále projevuje a už nevíte kudy kam, technickou podporu kontaktujte emailem podpora@zoner.cz. Přiložte soubor Systémových Informací, snímky, záznamy obrazovky ilustrující problém a např. problémové soubory.
Případně můžete také využít kontaktní formulář přímo v Zoner Photo Studiu X, pod symbolem otazníku v pravém horním rohu – Kontaktovat technickou podporou. Napište svůj dotaz a ponechte aktivní volbu Zahrnout systémové informace.
Klademe velký důraz na kvalitu našich služeb a snažíme se pro uživatele ZPS X vždy najít optimální řešení. Věříme, že ve většině případů dosáhneme spokojenosti na všech stranách, a pokud to někdy nevyjde, velmi nás to mrzí a z nezdarů se snažíme poučit.
Pokud jste dočetli až sem a editor Zoner Photo Studio nemáte, vyzkoušejte si všechny jeho funkce na 30 bez omezení. Určitě si ho zamilujete.
Sledujte náš video kanál na YouTube, ať vám neunikne žádný tutorial s úpravou fotek nebo jiná zajímavá videa.
Zatím zde není žádný komentář.